środa, 27 listopada 2013

Akcesoria dekoracyjne i wykończenia wnętrz

Meble, akcesoria dekoracyjne i wykończenia wnętrz; wszystkie artykuły duże i małe są moją pasją i ważną częścią mego życia. Lubie przedmioty piękne i użyteczne. To samo zresztą odnosi się do przestrzeni, która mnie otacza. Potrzebuję harmonii, sensowności, ideału w otaczającym mnie świecie. I, o zgrozo – postanowiłam zamieszkać w Warszawie. Mieście, w którym piękna i sensu ciężko jest szukać. Aczkolwiek są wyjątki, i nimi też się z Wami podzielę.


Duża część życia upłynęła mi na podróżach. Miałam to szczęście, aby dotknąć własną ręką najznakomitszego światowego rzemiosła i świetnie wykonanych przedmiotów. I pragnę się tym z Wami podzielić oraz tym was zarazić. Falami przypływa do nas tandeta chińska, malezyjska czy nawet własna polska. W pogoni za niską ceną nie zastanawiamy się nad tym, że ta tandeta wpływa na nasze życie – i w końcu też staje się podobne do tego co nas otacza – tandety. Wolę zbierać na wymarzony stół przez trzy lata – ale kupić ten bliski ideału, niż co trzy lata zmieniać na nowy. Produkować przez to śmieci, i żyć wśród bylejakości. Wiem, że portfel czasami nie pozwala na takie ekstrawagancje – więc może choć jeden przedmiot niech będzie w naszym wnętrzu tym szczególnym, wyjątkowym, wyszukanym i przez to inspirującym i pięknym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz