środa, 27 listopada 2013

Dekoracja wnętrz

Od babci nauczyłam się ,że prawdziwa dama kwiaty w wazonie układa osobiście oraz ,że dobór dodatków tworzy atmosferę i indywidualny styl mieszkania, domu czy ogrodu. Dekoracja wnętrz zawsze była moją pasją. Byłam również otwarta na wiedzę na ten temat. Dekoracje do domu czy ogrodu nie kosztują majątku a często można zrobić je samemu podpatrując pomysły innych. Dzisiaj problem polega  na tym co wybrać i jak znaleźć odpowiednie wzory do naśladowania. Moim zdaniem ważne jest aby nie kierować się tylko tym co się podoba ale uwzględniać modę, styl i kolorystykę naszego wnętrza. Źle dobrane, często drobne elementy, popsują najpiękniejsze i najdroższe wnętrze


Dobrze skomponowane  mogą uratować kieszeń bo możemy zmienić mieszkanie nie do poznania.
Na tym blogu zamierzam umieszczać zdjęcia dekoracji, którymi zachwyciłam się myszkując po internecie w poszukiwaniu inspiracji czy rozwiązań dla siebie, znajomych oraz zawodowo.
Znajdą się zdjęcia pomysłów,które zrealizowałam osobiście lub podejrzałam w różnych miejscach.Będą to dekoracje modne ,ponadczasowe  praktyczne i realne do kupienia czy posiadania na polską kieszeń. Napiszę  jak wprowadzić logistykę do naszego domu.
Na stronę postanowiłam przelać ponadczasowe myślenie babci Marianny o urządzeniu mieszkania i prowadzeniu domu  w nowoczesnym  wydaniu w czym pomoże mi internet  oraz moje doświadczenie osobiste  i zawodowe.Treść i propozycje są moim osobistym patrzeniem na dom i mieszkanie.Nie zamierzam nikogo do nich przekonywać .
Blog jest miejscem do pokazywania swoich pomysłów, myśli, odczuć. Zapraszam więc poszukujących, a nie krytykujących. Witam tych, którzy merytorycznie chcą wprowadzić swoje uwagi ale bez złośliwych emocji .Pozostałych a szczególnie ‚krytykantów’ przekierowuję gdzie indziej… Ale kiedy dojdą do wniosku ,że znaleźli coś ciekawego na tym blogu niechaj wracają bo na naukę nigdy nie jest za późno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz